.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال از تشكيل خانه احزاب

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندرن گفت: از تشكيل خانه احزاب در استان استقبال می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري، سيد علي اصغر حسيني، مدير كل سياسي و انتخابات استانداري در جلسه با احزاب و گروه‌هاي سياسي استان با تاكيد بر تاسيس خانه احزاب در استان گفت: براي تشكيل خانه احزاب به ۱۵ نمايندگي حزب مستقل و فرعي نيازمنديم كه در حال حاضر ۱۴ حزب موجود مي‌باشد.

مدير كل سياسي و انتخابات استانداري با بيان اينكه از تشكيل خانه احزاب استقبال مي‌كنيم، گفت: برخي از احزاب داراي مجوز از موقع تاسيس فعاليت مختصري داشته‌اند و درحال حاضر غير فعال هستند.

در ادامه غلامعلي رنجبر از حزب توسعه و عدالت اسلامي با اشاره به نقش انكار ناپذير احزاب در جوامع صنعتي و فراصنعتي، گفت: احزاب در كشور ما بايد از ايدئولوژيي اسلامي برخوردار باشند و در چارچوب قانون و منويات رهبري خط قرمزهاي تعريف شده قانون اساسي را بپذيرند و سياست‌گذاري‌هاي دولت را بر اساس ديدگاه فرهنگي نقد داشته باشند. وي افزود: در استان نيز احزاب بايد كاركرد نماينده دولت در استان را با بررسي كافي، آزادانه و از سردلسوزي براي بهتر شدن احوال مردم، نقد كنند.

رنجبر ارائه برنامه را يكي از مسئوليت‌هاي احزاب معرفي كرد و گفت: اين برنامه‌ها بايد در راستاي دستيابي به اهداف برنامه چشم‌انداز توسعه اسلامي باشد.

نصرا... دريابيگي، دبير خانه كارگر مازندران نيز گفت: اين حزب سه شعبه در مازندران دارد و ۱۲ سال پيش كار خود را در زمينه سياسي آغاز كرد و در حال حاضر كار صنفي انجام مي‌دهد. وي با بيان اينكه اولين تشكلي هستيم كه براي مجلس خبرگان رهبري فعاليت كرديم، اظهار داشت: احزاب مي‌توانند به عنوان دولتي در سايه، در همه سطوح خصوصا اقتصادي وارد عمل شوند.

دريابيگي افزود: همه هم و غم ما براي حفظ و توسعه نظام و اسلام و رفع مشكلات مردم است و بايد در اين راستا گام برداريم.

آقاجانپور دبير جامعه اسلامي فرهنگيان نير در اين نشست گفت: منوبات رهبري در حوزه بصيرت بايد سرلوحه كار ما قرار گيرد. وي از مسئولين استان خواست تا احزاب را مشاوران امين خود بدانند.

معافي مسئول مركز سياسي موتلفه استان نيز نظام جمهوري اسلامي ايران را تنها نظام ايدئولوژيك در جهان دانست و گفت: احزاب مي‌توانند به عنوان يك اتاق فكري فعال و آماده به كار براي مسئولين استاني باشند.

در ادامه نمايندگان ساير احزاب نيز به بيان نقطه نظرات خود پرداختند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.